BCAA`s of eiwitshakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BCAA`s of eiwitshakes

Hallo, ik ben nu al ff krachttraining aan het doen, 4x in de week waarbij ik 2 keer in de week dezelfde spiergroepen train. Ik wil graag beginnen met fitnesssupplementen om mijn training zo effectief mogelijk te maken, maar kan ik hiervoor dan het beste BCAA`S of eiwitshakes nemen? Mijn doel ik om gespierder te worden en bij te komen in spiermassa, maar weinig vet aan te maken. En welke supplementen gebruiken jullie? Er zijn zoveel verschillende welke zijn de beste?

Het beste is een voedingsschema. Als je dit niet hebt, zal ik eerst daar gaan voor zitten voordat je aan supplementen denkt.

Als je dit wel hebt, graag deze posten met totaal kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten.

Tevens ook je kcal behoefte, gewicht en vet%.

Comment

Ik ben van plan dit te maken ja, maar wil er eiwitshakes of Bcaa`s aan toevoegen voor sochtends en na mijn training, ik wil gewoon weten welke het beste zijn of welke jullie gebruiken

Comment

Shakes zijn gewoon een deel van je schema. Je zou als alternatief net zo goed een salade kunnen eten bestaande uit onder andere tonijn.

Whey is een goede bron van BCAA. Het is voor veruit de meesten volkomen onzinnig om apart BCAA's te slikken.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

welke shakes pak jij

Comment

Zoals aangegeven door inferno is het voor de meeste onzinnig om bcaa te slikken zou het willen beperken tot wedstrijdathleten of mensen die onder begeleiding naar een wedstrijd aan het trainen zijn. desalniettemin kan het als de rest optimaal is een toevoeging zijn.
            hier een leuk stukje over de werking van BCAA

Verder maakt het kwa shakes niet zoveel uit. ben zelf gek op de whey delicious van xxl nutrition en andere zweren bij de normale van Bodyenfit shop.

Al met al moet je voeding in orde zijn en shakes zijn dan eventueel een aanvulling op je dagelijkse behoefte.
            stel je moet volgens je berekening 200 gram eiwit binnen krijgen en je komt maar aal de 170 (door wat voor reden dan ook). dan zou je ergens een shake kunnen toevoegen om toch aan de 200 te komen.

Comment

Marnick,
              Misschien is het overzichtelijker om al je vragen in 1 topic te stellen ipv overal een nieuw topic voor aan te maken.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

ja misschien wel maar dan antwoorden de meeste maar op 1 vraag. wil graag zo goed mogelijk antwoord op al mijn vragen. En ja ik geraak niet aan mijn eiwitten per dag dus daarom wil ik een shake toevoegen.

Comment

Originally posted by Marnick View Post
                  ja misschien wel maar dan antwoorden de meeste maar op 1 vraag. wil graag zo goed mogelijk antwoord op al mijn vragen. En ja ik geraak niet aan mijn eiwitten per dag dus daarom wil ik een shake toevoegen.
                  Lees de stickies dan eens door, dan hoef je dit
                  soort vragen ook niet te stellen. Als je adhv daar nog vragen over hebt kan dat natuurlijk altijd. Het lijkt er nu op dat je niks gelezen hebt.
                  All time PRs: 195/135/232,5
                  Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Persoonlijk red ik het deel eiwitten door middel van me voedingsschema weliswaar voeg ik 20 gr whey aan me havermout toe in de ochtend en na de training een shake met 30 gr whey. Voor de rest sluit ik me aan bij degene die reeds gereageerd hebben. Kom je niet aan je eiwitten doorloop je voedingsschema nog een keer goed probeer in je lunch bijv extra tonijn op waterbasis toe te voegen of in je tussendoortje gekookte eiwitten (zonder eigeel) bovenop de kipfilet/kalkoenfilet. Zo hanteer ik vaak als tussendoortje 5 eiwitten zonder eigeel, 2 wasa vezelrijk crackers en 4 plakken kip- of kalkoenfilet en als tweede tussendoortje 250 gr magere kwark (wat frambozen/blauwe bessen erin voor de smaak). Makkelijke manier om aan je extra eiwitten te komen.
                    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
                      Persoonlijk red ik het deel eiwitten door middel van me voedingsschema weliswaar voeg ik 20 gr whey aan me havermout toe in de ochtend en na de training een shake met 30 gr whey. Voor de rest sluit ik me aan bij degene die reeds gereageerd hebben. Kom je niet aan je eiwitten doorloop je voedingsschema nog een keer goed probeer in je lunch bijv extra tonijn op waterbasis toe te voegen of in je tussendoortje gekookte eiwitten (zonder eigeel) bovenop de kipfilet/kalkoenfilet. Zo hanteer ik vaak als tussendoortje 5 eiwitten zonder eigeel, 2 wasa vezelrijk crackers en 4 plakken kip- of kalkoenfilet en als tweede tussendoortje 250 gr magere kwark (wat frambozen/blauwe bessen erin voor de smaak). Makkelijke manier om aan je extra eiwitten te komen.
                      Hallo, moet je persee whey toevoegen aan je voedingsschema om echt gespierd te worden? Want ik haal genoeg eiwitten uit men vaste voeding, maar kan ik dan beter wat weglaten en vervangen met whey na men training? Ik haal het vooral uit magere kwark, kipfilet, eieren en mager vlees.

Comment

Hallo, moet je persee whey toevoegen aan je voedingsschema om echt gespierd te worden? Want ik haal genoeg eiwitten uit men vaste voeding, maar kan ik dan beter wat weglaten en vervangen met whey na men training? Ik haal het vooral uit magere kwark, kipfilet, eieren en mager vlees.
                        Grappig.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                          Grappig.
                          Nuttig.

Comment

Nuttig.
                            idd erg zinloos, je geeft eigenlijk al antwoord op je eigen vraag.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                              idd erg zinloos, je geeft eigenlijk al antwoord op je eigen vraag.
                              Dat nog niet eens, maar de antwoorden op de vage vraag staan al eerder in de discussie.
                              Niet echt serieus te nemen dus.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X